miniatūrā dzeja

06.09.2003.

naktī kapličā

sveču un

zvaigžņu

apspīdēta

tempju vīnu un

esmu lielas

atklāsmes

gaidās kas nāk

caur bailēm no

aizmirstības un

nekas cits

nebiedē mani

saltajā

mēnesnīcā

vienīgā gaisma

iedegtā liesma

uz kapličas

kāpnēm un

saprāts ir ļoti

tālas

zvaigznes

vārgais

atspulgs

caurskrienot

ēnas

dūņkrāsas

lapotnēs

+

mirušas dūjas

vēzē bezbalsta

spārnus

neesošās brīvēs

nebūtības

krustvelvju

pazemē pie

pīšļiem kur zaļā

gaismā kur zaļā

gaismā elfi dejo

pieskaroties

tavām lūpām


+

apvāršņi rūc kā

ugunskurs sildot

kraukļus bezlapu

ozolos kas dzied

mēļas pērkondainas

krustnešu bendēm

saldkaislē

nodrebot zemei

un rūsošai dzelzij

purvainē

+

tikai drupas un

driskaini vapeņi

rūsē zobeni asiņu

renēm un mēs tik

vareni, ai vareni

neprāta smiekli

dun pār apvārsni

un mēs tik

vientuļi, vientuļi

drupās stāvam

+

plaukstā

iegrebtas rūnas

kas stāsta par

iekšējo jūru un

vējiem virs tās

kuri visu sapluinī

un tevi aizgaiņā

tālē kur krēsla

dzied ka nav

lemts būt tādiem

kā mēs


1 komentārs:

Anonīms teica...

pfft
zini ko noziimee?
Nezini!
Un labi vien ir
ka, nezini
Starp citu atgaadini man tevi noslaaniit.
Nezinu veel par ko
Bet man ir sajuuta, ka esi pelniijis
Atkal
Kaut ko pilniigi dumju esi pastraadaajis.
Piemeeram iemiileejies.
Dzejaa
Nuughis
Jaa
Nemaz nestriidies
Uzdauza
Nevis taada kuru pa-nhem, bet uz-nhem
Abosrbee
nope
taa nebuus pareizi
eh
neko
Vaacies prom
riebeklis
totaals
ja tu pateiksi "lol"
pautus acu caurumos ieliekshu
Ieniistu juus visus
bezsmadzenhu taarpi
Paraziiti
Nemaz neskaties
tu arii
VISI
un
VISAS
Un man NAV vienalga
lai cik tas nebuutu skumji
es buutu gatavs noasinhot no taa cik man ruup
un tomeer neatziit, ka man ruup
un ka es uztraucos
par ikvieno
no jums
Un jums ir piedraazt
un es raudu
teica toms
Leksika
kas gan tas ir?
zini?
nezini!
un labi vien ir ka nezini!
Neesi pelniijis
NEVIENS!
NEKO!
Nu?
ko skaties?
ko ceri ieraudziit?
pati nezini
un slikti ka nezini!
un slikti ne jau tev, bet man
visi dziivojam nosaukumos
un pienheemumos
idejaas
bez vaardiem
Bezsakars!
Stampaajamies
un aizvien veel nazinam
Slikti, ka nezinam
Bet nezinam, jo negribam zinaat
mees pashi sevi ierobezhojam
atkal
nemaaki iziet araa?
Domaat bez vaardiem?
Nemaaki!
Labi, ka nemaaki!
Jo ja maaceetu, citi nemaaceetu un tad tu buutu TU
Dalelfa: nevis
tu
Skumji?
Ne!
Drausmiigi
briesmiigi?
Iigi
gi
Nu?
Nesaproti?
Slikti
Man
jo
es, saprotu
Bet labi tev, jo tu nesaproti
un nosplhauties
man par to
nesaproti
bet iisteniibaa es buutu gatavs noasinhot, neatziist to cik lhoti man ruup.




krisiss@inbox.lv

Vakonda